Live wild ✌️ Die free

down

Kategori: Allmänt

slänger in en grym låt!
har säkert redan lagt ut denna förut, men den är så bra så jag lägger ut den igen!


Pain- three days grace ! best ever.

idag äre söndag, tråkig vanlig söndag.. har för det mesta bara sovit idag, fy så tråkigt, skulle egentligen städa men jag har inte tagit mej ork till dee..
orkar inte skriva om min förmiddag, har bara varit skit.
ikväll ska jag vara med oskar emma rasmus lina kanske david.. alla som vill komma får väl komma =)
vi ska se på film och ha de kul hoppas jag.

imorn äre måndag, har lovat stina att fara och sola solarium med henne, sen ska jag väl hitta på nå, får se vad de blir, vill bara ta de som de kommer =)
det är sommar, så vill inte ha så mkt planerat egentligen, vill bara känna att jag kan göra vad jag vill.. speciellt dom här 2 dagarna innan jag far, bara vara med nå gäng och ha kul!
så skönt att slippa all planering och stress.
när jag kommer hem från grekland då kan jag börja planera osv =) vill bara ta de lugnt just nuuu

och hur äre annars med mej?
har absolut inget att gnälla på, jag mår fint.. men jag är bara deppig, men lär väl bli gladare ikväll.
hatar att sitta och deppa över egentligen inget som man ska deppa över.
hatar att sitta stilla, jag är en sån person som måste hitta på saker helatiden, elr var jag en sån person?  nuförtiden känns de bara som att jag sover och deppar, det är inte jag?
jag måste skärpa till mej. är less på mej själv, känner mej som ett ego som sitter och är ledsen över att jag själv är en idiot.
stackars dom som måste sitta och ta sig tid o läsa min blogg. kan inte vara så himmla roligt, förlåt mej allihopa, detta är ingen emo blogg, vissa stunder vet jag bara inte vem jag är. läskigt men sant.
men fan jag är Jill Mikaela Teresia Holmgren, bor i stan och i björns.
saker som jag älskar:  Jag älskar att sjunga, Jag älskar oskar, Jag älskar mina kompisar.
jag hatar:  dom som inte kan vara sig själv.
jag är den jag vill vara.
när jag blir stor ska jag bli sångerska, min dröm är att bli världskänd. det är stort, jag vet. men jag ska kämpa.
om jag inte blir värsta världs känd ska jag iallafall bli känd i sverige.
jag tänker hålla på med musik i hela mitt liv. jag tänker leva på musiken.
ni vet inte hur mkt jag brinner för de här!  jag och mitt band kommer bli kända, så se upp =)
om några år står vi i globen!

tänk första gången man hör sin egen låt i radion, så många glädje tårar man skulle fälla.
tänk att stå på scen och se alla i publiken sjunga till just den låten jag har gjort.
tänk att få leva på de man älskar så j*vla mkt.

Det kommer jag få uppleva.



det här är bara början.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: