Live wild ✌️ Die free

lördag

Kategori: Allmänt

hejhej,
idag är det lördag, vaknade tidigt, klockan nio var jag helt vaken, kunde inte somna om..
så jag gick till tvn och halv sov där till 11, då vare dax att börja göra sig i ordning för uppträdande,
jag åt ett äpple och fixade mej, vart klar i tid och ringde emma och frågade om vi verkligen skulle uppträda på kvarnängen, för det såg verklligen ut som att det skulle bli regn, men vi skulle tydligen ändå vara där..
sedan gick jag till kvarnängen och mötte alla, gick tillbaka till mej, chillade ett tag och sen gick vi till åhlens och testade massa glasögon, hittade nåra som jag ska köpa faktiskt!
sen gick vi ner för att kolla på balen, efter ett tag började det spö regna.. typiskt,
vad vare jag sa.... så uppträdandet vart inställd.. surt!
menmen, jag stannade ändå kvar för att se min bror och sara lysholm =) dom gick på balen tsm!
var där ändå ganska längee, satan vad kallt dee var!
och ikväll ska jag vara med stina o linaa.. ska knäppa lite kort och chilla =) <3 ska bli trevligt!
tänkte att jag slänger upp nåra ego bilder ifrån dagen, och kanske nån bal bild om jag hittar nån!

egooooo


typ bästa bilden jag fick.. ^^



min snygga syster fick komma med på bild! =)

jajja, nu ska jag sminka mej lite och sén ska jag till lina!
peace!

pussss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    MEN FÖRIHELVETE TA BORT BILDEN PÅ MIG JILL. ANNARS JÄVLA SKA JAG LÄGGA UPP NÅGOT SAFTIGT PÅ DIG. DÖÖ.

    2009-06-07 | 15:42:11

Kommentera inlägget här: