Live wild ✌️ Die free

onsdaaag

Kategori: Allmänt

tjohej!
denna dag har faktiskt varit rolig! kanske lite stressigt men annars har allt varit toppen(y)
vaknade klockan 10 i 8 såå jag hann inte äta någon frukost, .. kunde knappt ta mej upp i morse, jätte trögt, men det gick väl till slut:)
iaf tog jag mej till skolan, var en helt okej dag.. slutade ett, hann precis komma hem så skulle jag fara till emma igen,
klockan fem for vi till luleå för spelning, det var skit kul, och det ggick jätte bra!
kändes bara så jävla bra att stå på scenen! =)  i'm loving it!
kom just hem iaf.. =)

Jag har fått mina kläder från HM ! så himmla glad! min bikini och allt =)
den kom tidigare än den skulle komma, så nu hinner jag ha den utomlands! jävligt nice, och den passade o allt =)

fan vad skönt att bara andas ut och ta det lugnt =) hahah, hinner knappt med att göra det.. ;b
vad mer kan jag sägaa.. vi har spelning på lördag, på kvarnängen, alla som vill kan ju gärna titta förbi! :)
blir lite sur.. dom har skrivit i tidningen att vi heter "FourFun" .. herregud, det hette vi för ett år sen..
menmen,

tänkte att jag kan slänga in nåra bilder från idag och andra tillfällen =)
kastar kanske upp nåra bilder från praoen ;b lite sent men,..


snyggingen själv =) med min berömda min .. ^^


jeppe spelade fotbolls match!


söt emma o söt hannes!!


jag o emma, solig praodag!


flumm blid på mej,


jag och stinis före spelning! <3


höjdrädd! :s ^^


haha, normalt


ingen dör av lite regn! =)

jaja, där fick ni ganska så många bilder!
nu ska jag duschaa, hare gött.
pösss

Kommentarer

  • Oskar säger:

    FAN VAD DU E SÖÖÖÖÖÖÖÖÖT JILLEN =)))

    2009-06-04 | 00:51:35

Kommentera inlägget här: