Live wild ✌️ Die free

sista skolveckan!

Kategori: Allmänt

yoo,
hääärligt skönt med sista skolveckan!
igår var det söndag, tråkigt som vanligt.. iaf på dagen, då sov jag typ bara, hade inte sovit så mkt på natten, jag sov hos lina dåå så de vart lite sent =)
så på söndag vart det typ att städa och sova, sen på kvällen cyklade jag in till björns och tillbringade kvällen med emma stina stina lisa oskar och samuel =) såg på match på bossevallen, 94orna killar, dom vann ^^
kvällen vart ändå kul! så den räddade väl hela min dag typ =)

idag är det måndag, och det är sista veckan i skolan, jag kan inte fatta hur snabbt detta år har gått alltså! helt sjukt!
har inte alls hunnit tänkaa, men skönt att det är över ;b
men idag har skoldagen varit helt okej, hade typ 2 lektioner så det var chill, sen for jag emma och stina o kikade lite på affärerna i boden stad bara, .. hittade en vit vanlig tröja som jag ska ha på avslutningen, till min kjol =)
 sen cyklade jag hem till pappa eftersom jag är där iveckan, åt middag,  
sen for jag och solade solarium med emma stina, vi ska sola på onsdag oxå, försöker få lite färg på benen till avsluningen =) hehe
fasiken vad jag längtar tills vi far utomlands! hoppas att det blir super fint väder :b


vad mer kan jag sägaa? =)
veckan är väl ganska så fullproppad tkr jag!
imorn kanske jag drar till lule ett tag får se vad det blir! sen kanske jag och tjejkompisarna ska göra en film =)
dock en lite mer normal "film"  jag har flummat inför kameran lite för mkt på sistonde ;b
sen på onsdag blire sola igen!
och sen torsdag chilla med kompisarna :)
fredag, skolavslutning, ska grilla med tjejkompisarna och mysaa på kvällen!  om det är fint på dagen har vi alla tjejer sagt att vi ska bada faktiskt! :) så vi får väl se vad de blir!
nu ska jag se tv och ta det lugnt! hare bra!
pöösss

summertimes! =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: