Live wild ✌️ Die free

helg

Kategori: Allmänt

hejj!
fredag, min dag började klockan 11, fyfan vad skönt det var att sovaa! :)
sen pallade jag mej ner.. ingen var typ hemma så jag satte mej vid tvn och där fastnade jag typ heladagen..
haha, har suttit och spelat guitar hero, egentligen skulle jag vara med emma och åka skidor, men det vart inte för det var nå skit i pagla, så då svek hon mej och for till klinten ;b och jag orkade inte följa.
så det vart min dag fram till middag, då ringde emma och sa att vi skulle repa inför imorn, (bandutveckling) så då gjorde jag mat för mej själv, för att alla i huset var borta! skönt ;b
hehe, det vart mos och köttfärs.. påhittig jag är =) haha,
efter det gick jag tbx till tvn och satt där tills emma ringde igen, då var sa hon att jag skulle snabba mej till henne, och där satt jag med pyamas brallorna och helt blek, så då fick jag kasta på mej sminket och kläderna, springa till emma med min kondis! (y)
inte roligt, .. men kom dit helt slut och repade och såg på pocahontas!
pocahontas är ffan riktigt bra, haha, hur kan man tycka en tecknad kille är snygg?  jag emma stina och hanna måste ju vara lite egna, ^^  men han är snygg.
emma som kan alla repliker i pocahontas! väldigt roande att lyssna på ;b
pallade mej hemmåt ungefär 11.. och nu sitter jag här, ska väl snart kila i säng så jag har nån röst imorn!
är faktiskt lite nervös över imorn, men det ska oxå bli jätte kul!  
pusss ;-*

you make me so happy!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: