Live wild ✌️ Die free

hide and seek

Kategori: Allmänt

tjabba tjena hallå!

ännu en dag med lov, herregud så skönt!
var tvungen att sova i julias rum i natt, för att min väldigt trevlige bror skulle tydligen upp 7 och behövde "låna" mitt rum, eftersom han int har ett eget, och jag hade ju inte så mkt att säga om det ..
såå jag fick palla mej in i julias rum! (y)
somnade ganska sent .. kanske klockan halv 3 ^^
och vaknade klockan 10 av att julia lyssnade på hög musik och att hon skickade ett sms till mej.. trevligt trevligt!
så då började min dag, kunde inte precis somna om.. så jag gick upp och åt, och såg att det var riktigt fint väder men kallt, såå det vart ingen skidåkning idag,,
 på tal om skidor det var ju vasaloppet idag! det hann jag se en bit av...en svensk vann väl? ^^ om jag inte är helt ute å cyklar var det så :)
jaja, jag bestämde mej för att kila över med min galna syster till min andra lite mindre galna syster =)
och såå vart det, var där och snackade, hann med att spela lite guitar hero, hahah :)
sen var det bara att fara hem och äta pizza, gott!
konstigt nog så var jag inte så sugen på pizza, så jag åt int så mkt.. men gott är det ju ändå alltid ^^

efter maten hade jag och emma bestämt att vara med varann, så jag gnällde på mamma att hon skulle skjutsa mej och jag får ju alltid min vilja igenom såå, =)
vi såg på skräckfilm tyvärr, igen! ... den här gången vart det "hide and seek" 



men på nåt sätt så tycker jag ändå den inte är så himmla dålig, men läskig är den ju!
men jag antar att skräckisar ska vara det =)

vad händer imorn?  jag ska åka skidor med emma anna och moa tror jag det blir, den här gången i pagla =)
ska bli kul, har inte åkt nå mkt längdskidor i år, inte förra året heller.. ibland kan jag få sånna il att jag saknar det!
ett sånt il har jag just nu.. så jag drar med mig emma!
jaadu.. hur är det annars med mej..  jag mår faktiskt toppen, vet inte varför jag fick med faktiskt ... jag menar jag mår bara toppen! glad och frisk =) haha,
jag vill sjunga och repaa! var så himmla länge sen känns det som ;)  vi har ju fasen snart spelningar, känner mej inte alls redo ett skit!
på lördag har vi bandutveckling igen! det ska bli jätte jätte roligt! längtar som fan !
men det kommer nog bara bli jag emma och stina, signe och lina ska bort såå det är lite surt men jaa.. vi får visa vad vi går föör! och hur mkt vii som är där vill de! =)
jajja, nu ska jag inte skriva mer!
kommentera gärna =)

pusss ;-*

it's easier to walk away from everything



Kommentarer


Kommentera inlägget här: