Live wild ✌️ Die free

sköööna helg!

Kategori: Allmänt

tjohejj!
helgen är häär ;b  grymt skönt !
igår var det fredag,  ganska chill på skolan, gick ju bara till 2 så det var ingen fara, :) efter skolan for jag till stina nilsson, vi snackade satt bredvid datan och dampade ^^ haha,
efter det for jag hem med halv fem bussen, åt god mat! och kilade över till ungdomenshus för att kolla när oskar david och rebecca repade :)) efter det drog jag till emmaa och var dära, sov över :) skojjjsigt!
vi vaknade klockan 11, av min mobil.. mamma ringde och ville få med oss ut i skid spåret, såå vi tackade ja, och klockan ett kom dom upp och hämtade oss! (:
åkte 7 km, är helt sluut, fyfan vilken kondis man har alltså, HEMSKT! jag måste seriöst skärpa till mej nu, (:
ikväll ska jag dra mej till emma och se finalen med samuel och hon och kanske lina! spännande ;b hahah
nu ska jag be mami skjutsa mej!
pusss

i've looked for love in stranger places, but never found someone like you!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: