Live wild ✌️ Die free

<3<3

Kategori: Allmänt

ojojoj, har inte hunnit skriva nu på ett tag..
har varit hos pappa såå då har jag inte orkat sätta mej vid datan, men jag kan väl berätta lite om vad som hände i helgen, och vad som kommer hända iveckan..
på fredags kvällen var jag med stina nilsson och emmss, vi gjorde en jävligt fuul film, hahah, skrattar bara jag tänker på den.. ^^
 sen på lördagen vaknade jag 11 och då ringde emma och frågade om jag ville följa upp på berget med skotern, såå då fick jag snabba mejj!
 kom hem vid tre och var helt sluut, x) efter maten tog jag det lugnt och sen pallade jag mej till emma,.. där jag var med samuel och stina oxå.. vi såg på lite robinson och käkade godis tjockade oss! :)
sen söndagen skulle jag, nilsson och emma egentligen göra våran svenska uppgift men det var såå fint väder så viii for upp till berget dåå oxå! fan var sköönt, sool och varmt :)
kom hem vid fyra, städade och fick ont i skallen (y)  sen åt jag gooood middag, mums!  mat<3jill ;b hahah,
sen packade jag och for vidare till mami, satt vid datan ett tag och sen soov jag !
höll fan inte på att komma upp idag! fyfan seegt!
hade högst en halvtimma på mej att göra mig i ordning, panik .. hann inte äta ett skit.. (y)
skoldagen var okejj, efter skolan for jag hem till emma med stina, gjorde lite på svenska uppgiften och sen åt jag däära och sen repning!
har fan 3 spelningar denna vecka, herregud.. hur ska man hinna med allt, ^^
snart ska jag meed emmas familj till fjällllllen! ska bliii jätte kuul:)
vecka 18 blir deet, (; längtarrrr ;b
jag vet inte om jag har så mkt mer att skrivaa :)

pusss ;-*

i guess that you saw what nobody could see, you found me :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: