Live wild ✌️ Die free

stresss

Kategori: Allmänt

herregud stressig dag!
vaknade halv 8 .. igen! hann knappt sminka mej, tog med mej ett äpple som jag åt på vägen till skolan..
klockan halv 12 ungefär skulle vii sätta ihop saker i aulan för vii skulle uppträda för nåå finnar som vissa klasser i nian har på "besök"  :) det gick väl braa, var inte såå sugen på att uppträda men det gick bra ändå.. tror jag väl,
sen gick jag hem.. var bara hemma i ungefär 20 minuter.. hann gå på äta en macka och gå på toa tyyp:p hahah
sen gick jag med emma till tandläkaren och satt där och väntade.. sen kom emmas mamma och hämtade upp oss och körde oss till spelningen.. den gick väl bra den oxå,
är helt slut.. kom hem klockan halv 8 ungefär..., och nuu sitter jag hära, tar det lugnt.. sköönt!
imorn har vii en till spelning,.. på björknäs tror jag det var, ^^ får se hur det gåår,  fast vi ska ju bara spela en låt såå det är ju lugnt, ^^
veckan har fan gått jätte snabbt, braa dee,.. usch vad jag är less på skolan! vill ha sommar lov! ^^
 nu vill min "kära" syster ha datan *suck*  ... så jag hinner inte skriva så mkt mera..

pusss ;*

you are the best! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: