Live wild ✌️ Die free

synd att lov går så snabbt..

Kategori: Allmänt

jahapp, då är lovet snart slut.
känns hemskt! fyfan, skolveckan börjar med ett prov! (y)
hk prov, jag vill gärna få bättre än g på det! för jag har redan sänkt mej i typ 2 ämnen.. dåligt av mej, nåt mer som är dåligt av mej är att jag inte har skrivit på ganska så längee.. är ju hos pappa så det blir som inte att man hinner sätta sig vid datan lika mkt,.. men men,
vad har jag hittat på hela lovet?
i måndags så skulle jag och emma fara med moa och anna och åka skidor i pagla, men det var ju typ snö storm så då vart det badet i stället, det var väl kul, var jätte länge sen man var dära ^^
var där till ungefär 4 sen for jag hem till mama.. tog det lugnt packade och drog till pappa.
Tisdagen blev det luleå! yess, hittade ändå ganska mkt!
- en "pippi långstrump tröja" från vila
-  en hög kjol från jc
- lila tunn tröja som jag ska ha till kjolen  från gina
- bh från hm
- smink
 
tror det var allt, nöjd vart jag iaf ^^
elr egentligen skulle jag hitta skor, men det finns fan inte ett par i hela jävla lule! så jag får klara med dom fula jag har .. iaf tills vidare.
Onsdagen vart det skoter med tony moa och emma! skit kul, har fan träningsvärk efter det x) hahah, vi tolkade bakom skotern och hade det gött en hel dag till klockan fyra.. efter det vart det tjejmiddag,. jag lina stina och emma lagade mat och repade! alltid kul!
och idag dåå, Torsdag.. slöö  dag, sov hos emma igår så jag pallade mej hem klockan 12 ungefär, sen så åt jag lunch och tog det lugnt ringde stina och bestämde att vi skulle ta en buss in till stan och köpa nå gott, var så himmla socker sugen!,
for ´hem med fyra busssen och nu sitter jag här och har  nyss ätit, trevligt!
ikväll ska jag väl bara ta det lugnt antar jag.. skönt ändå.. jajja,
puss;-*

du är min energi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: