Live wild ✌️ Die free

tänkte försöka vara lite rolig..

Kategori: Allmänt

haha så jag slänger in nåra frågor, ;b

Vad heter du?
jill ;b mitt fullständiga namn är Jill Mikaela Teresia Holmgren
Vad är det för märke på byxorna du har på dig?
har inte byxor, har en hög kjol med ett blått linne :)
Vad lyssnar du på just nu?
just nu.. three days grace- pain.
Vad gjorde du igår kväll?
var med emma, samuel och lina.. såg på melodifestivalen!
Vad var det sista du åt?
glass med hallon,  tjock jag är alltså! ;b
Vem var den senaste personen du pratade med i telefon?
Emma Larsson :)
Vad det första du lägger märke till hos det andra könet?
Ögonen kanske (:
Hur mår du idag?
bara bra
Vilken är din favoritdryck?
jag vet egentligen inte, kanske cola elr nå
Favoritsport?
längdskidor
Hårfärg?
mörkbrunt typ
Ögonfärg?
bruna
Soluppgång eller solnedgång?
solnedgång
Syskon?
Två systrar och två bröder vi är alltså fem syskon :)
Favoritmånad?
juli, tror jag :)
Favoritmat?
Palt har alltid varit godast!
Senaste filmen du såg?
hmm, måste ha varit Pocahontas
Favoritdag i veckan?
Fredag elr lördag
Favorithobby?
Musiken är livet! och sen kompisarna såklart :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: