Live wild ✌️ Die free

helggg

Kategori: Allmänt

tjabba tjena hallå!

skönt med helg, igår var det fredag..
hade spelning i lule med david o oskar =)
var kul, utom att jag var förjävligt nervös.. irriterande, men när jag väl ställde mej på scen for det mesta bort =)
vart väl okej nöjd med uppträdandet, jag tyckte att bandet o david o oskar var jätte duktiga, men jag kunde ha varit bättre.
 Blir såå sur på mej själv, menmen, orkar inte ens tänka på det.
iaf när vi hade uppträdit stannade vi inte så längee for nästan direkt hem till emma, sen gick vi alla ner till piren och gjorde upp en eld och hade det mysigt =)
Jag, oskar, emma, lina, stina, david, signe och rasmus! ^^
vi fick tvinga emma till att spela lite gitarr såå sjöng vi lite osv!
gjorde ett stort misstag iaf ^^ hahah,  jag sov hos emma i natt .. och hon skulle upp klockan 8!!
såå hon väckte mej då, så nu är jag jääätte trött.. men men,
jag kan inte skriva så mkt idag.. måste pluggaa!
hur fan mkt kan man missa iskolan på två jävla dagar?!
min vecka kommer iaf se ut så här:

måndag: matte prov
tisdag: biologi prov och tyska prov
onsdag: inget
torsdag: lämna in nån jävla svenska uppgift som jag inte har hunnit göra ännu.
fredag: hk prov/test

härligt?
kommer inte alls hinna med allt.  och sen har vi uppträdande på onsdag oxå, min ändaa lediga dag den här veckan =)
kommer snart gå in i väggen, hahah ;b
nemen, idag ska jag plugggaaa och vara med oskar! om allt går som planerat. fan att jag inte lånade julias kamera igår och knäppte lite kort.. =) men lina knäppte nåra kort, kanske slänger in nån bild senare!
nu ska jag fortsätta med mitt spännande pluggg!
pössssssssss peaceee ;b

summer feelings =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: