Live wild ✌️ Die free

hemma igen!

Kategori: Allmänt

tjohej!
har inte orkat skriva nåå sen jag kom hem,.. men vi kom iallafall hem i lördags kväll typ vid 10 på kvällen!
skönt att vara hemma, men saknar ändå allt däär borta!
har haft det väääldigt roligt där!
har tillbringat en hel vecka med skööna familjen Larsson som man bara inte kan bli less på! 
riktigt härliga människor!(Y) 
jag och emma har haft våra små bråk redan! ahha, hon tröck ner mitt huvud i snön och dåå slog jag till henne :) haha, roliga bråk vi har, kan bara skratta åt dom!
ibland är vi verkligen som syskon! <3 hahah, jaja nog om det..
idag är det måndag, betyder att vi är tbx i skolan, alla i min korridor har ju prao denna vecka så jag går med emmas klass, skönt!  och kul ;b
det har varit en helt okej dag, hade musik idag oxå, fast det var inte lika kul eftersom inte stina var med,.. men men,
jag och emma gjorde ju klart en låt i fjällen! såå det var ju bra, körde igenom den nåra gånger och kom på lite snygga saker som man kan göraa =) tror det kan bli jätte bra! ;b
efter skolan for jag hem till emma, vi tog det lugnt åt massa jävla mackor!! var grymt hungrig, =)
sen kollade vi på bilderna från fjällen, skrattade åt hur vi såg ut alltså! fyyfan! :p
sen tog jag bussen hemmåt, kom hem 7 .. åt middag och nu sitter jag häär=)  göör inte så mkt, pratar med oskar på msn,  saaaaaaaknar han verkligen!! <3
btw, jag har ju slutat med godis och läsk å allt sånt! såå nu har jag sagt till mej själv 2 gånger per vecka ska jag ut och springa! och nu ska jag faan hålla det! är så jävla less på mej själv, =)
har jag nå mer att skrivaa?  nee, jag tror inte det iaf.. skriver väl imorn om jag orkar och har tid =)
pösss


Kommentarer

  • Emmas mama säger:

    Du e oxå världens härligaste, kram på dig, Jill!

    2009-05-08 | 21:44:05

Kommentera inlägget här: