Live wild ✌️ Die free

mors dag!

Kategori: Allmänt

tjohej,
fyyfan så fin dag det har varit, .. vaknade 10 av att min kära stora syster josefine ringde mej, hon ville att vi skulle hänka till björns o sola osv.. så jag tänkte  vartför inte.
Drog mej upp ur sängen (somnade lite försent igår kväll) och sen åt jag en macka och tog med mej mitt plugg, sen var jag redo, kom till björns vid 11 tiden, solade/pluggade till halv 3 kanske,
fyfan så varmt det vart alltså! kunde knappt ligga stilla o solen.. men jag ska ju inte gnälla på att det är fint/varmt väder, det är ju kanon att det är braa väder =)
klockan 3 for vi o hämta jesper hos en kompis och sen for vi till mamma, fikade..
chillade/pluggade sen åt vi middag och sen somnade jag ett tag.. sköönt!
ikväll ska jag ... hmm, plugga plugga plugga!
just nu pluggar jag tyska.. trevligt, aja

tänkte att jag slänger in nåra bilder från helgen =)


me änd bääjb


=) <3


myys efter uppträdande,  grymt söt jag var..... =)


oskarrr <3

jaa, det var väl allt jag hade att säga =)
nu ska jag ha en trevlig kväll med mej själv och plugget!
peacee,  

Me<3skolan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: