Live wild ✌️ Die free

ojoj, så seg jag har varit på sistonde..

Kategori: Allmänt

tjaa,
haha, coolt jag började =)
jag ber om ursäkt om jag har varit väldigt seg och inte skrivit på länge, orkar inte babbla upp vad jag har gjort alla dagar, blir bara tråkigt i längden, men jag kan berätta om vad jag har haft för mej i dag!
Jag sov hos emma i natt, och vi hade friluftsdag idag =)  fågelskådning! väldigt roligt faktiskt, haha, började klockan halv 8! klev upp 6! men kom upp först klockan halv 7 ^^
fick sluta vid 9 =)  så då for jag och emma hem till henne och gjorde våfflor och såg på en grymt bra film!
Narnia  2:an! alla som inte har sett den, se den! =)

han är ju så snygg! =)

efter det såå chillade vi bara, emma städade och jag såg på =) elr jag satt vid datan :)
sen tog jag halv fem bussen hem =)  och åt, tog det lite lugnt och sen cyklade jag mej in till björns igen!
sötnosen linaa mötte mej en bit på vägen, snällt av flickan!
iaf, när vi kom dit, kom oxå stina o stina såå då vart vi ändå nåra stycken, vi pratade ett tag och sen gick vi ut i solen.. som tittade fram just för tillfället.
när solen gick i moln vart det kallt och vi drog in och bestämmde oss för att se på en film, igen! =)
nu vart  en skräck film, och jag som cyklade! (y)
dolt under ytan!
ni har nog hört mej säga att jag har sett den förut, jag har typ sett den säkert 10 gånger nu.. men den är som läskig som fan! men ändå braa som faan,

men såg inte klart hela (tur de) =)
nu är jag hemma och ska bara sitta här o ta det lugnt och sen sovaa =)  sköönt!

jag kan kasta in en grym låt ifrån Narnia!


LYSSNA O NJUT! 
om ni är lika känslig som mej så kanske ni fäller nån tår till detta! =)
hare braao!

pöössss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: