Live wild ✌️ Die free

Prao veckaaaaa =)

Kategori: Allmänt

tjohejj, vad veckan har gått snabbt alltså! =)
men rolig har den varit :)
måndagen började vi typ klockan ett,  träffade oskar där oxå, han var ledig såå då skulle han typ hjälpa bosse med nå=) kul att jag hann träffa han! =)  slutade typ nångång vid fem kanske:p om jag kommer ihåg  rätt, men iaf såå då for jag och emma till frasses, var såå jävla hungrig, fyfan vad gott det var!
sen var jag bara med emma och lina på kvällen och tog det lugnt =)
tisdag började vi halv ett och hade en chill dag :p  på kvällen spelade jag emma och lina kubb, emma vann..... ^^
jag och lina var på ett lag och emma själv.. och ändå vann hon!.. =)
jaja,  i onsdag gick vi på stan och intervjuade folk, ^^  och det gjorde vi idag oxå, :) ganksa chill utom att jag fick säga allt typ, iaf fråga alla  människor, ^^
imorn skaa vii sända radio klockan 14.00-15.00 =)  skaa bli skojjigt ;b  men på nå sätt pinsamt ^^ haha
och helgen är typ full planerad,  nicenice ^^
har jag nå mer roligt att berätta? .. joo har en spelning den 29 maj, med david och oskar =) skaa bli kuul ;b
nu ska jag draa mej, pössss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: