Live wild ✌️ Die free

sköön torsdag =)

Kategori: Allmänt

yoo =)
haha, en röd torsdag ;b
Dagen började klockan 10, vaknade av att telefonen ringde, det var stinaa =)
som undrade när vi skulle ut på picknick.. vi bestämmde ingen tid utan jag sa att jag skulle ringaa när jag hade ätit,.
men iallafall så kom vii ut vid halv ett kanske, ^^
Tog vi en kort prommis till stan och köpte macka och fika =)
vi skulle egentligen sätta oss på kvarnängen och fika men vi trodde att det skulle börja regna så vi satte oss på min innergård =) hahah, det gick de med ;b
åt mej ännu tjockare, snackade ett tag, och sen kom solen fram! men det blåste ändå en del så det var ändå inte så varmt.. 
senare drog vi oss ner till kvarnängen där vi träffade oskarrr, david och en till som jag inte riktigt kommer ihåg namnet på :s  =)
men vi satt iallafall där ett tag och bara babblade lite osv ;b  sen gick vi upp till mej och fortsatte babbla, sen cyklade dom hem och jag satte mej här!
trevligt! =)
ikväll blir det repning, med david och oskar =)  synd att signe är borta, men vii får klara oss utan henne,.. =)
och nu ska jag göraa en sallad.. men vi får höras,
tänkte iaf slängaa in nåra bilder på mej o emma =) klädde ut oss lite, skulle bli lite 60-tal men vart med nå annat :p
här får ni iaf nåra! =)

jaa, här är då jag.. ni ser min klädsel är ju inte så nice ;b hahah
men helt seriöst funderar jag på att ha min frisyr såå på avslutningen =)
kanske inte lägger märke till de, men jag har luggen åt fel håll där faktiskt (;
haha,


jag och emmaa<3 


Emma är ju så söt =)
såå himmla göllig frilla vi fick till ;)
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


jaadu, bjuder på mej själv..  nemen, jag vart lite less på att vara seriös =)

ha en trevlig dag, posss youuu ;b

Kommentarer


Kommentera inlägget här: