Live wild ✌️ Die free

Because a boy like you's impossible to find

Kategori: Allmänt

you're impossible to fiiiiiiind.

Tjabba tjena.

Today är det en onsdag, Har varit hemma från skolan idag.. Igen!
Hur jävla ofta ska jag bli sjuk nuförtiden?!
blir gaalen. den här gången var det mammas fel, och kanske lite att jag badade igår med skolan.
Hade feber igår, men tror jag inte har det nuu, som tur är. har inte tid att få feber nu!
Ska plugga och repa ska jag oxå hinna med. sjukt stressigt faktiskt.
Vi har prov på Andra världskriget på Fredag, och när vi hade prov på Första världskriget så kanske ni kommer ihåg att jag fick MVG! :) så nu måste jag ju toppa det! nu ska jag spika detta prov, så nu blir det mycket plugg.
men egentligen gör inte det så himla mkt, för Andra världskriget är faktiskt otroligt spännande och intressant!

Fick nyss reda på att vi ska repa ikväll och tydligen ganska så länge oxå.
värdefull tid, men repning är värt det absolut! det är iaf så att på måndag är det "öppet hus" på sanden och vi har lovat att uppträda dära, men då kom vi på att Signe den lille typen är i sthlm då och ser på PARAMORE :/ fuskkkk! Kommer sakna henne ;)
men såå vi får anlita Tonyyy! (y)
Han är riktigt underbart bra på trummor, ska bli skita kul att uppträda med han:b
så då får jag ta och palla mitt arsle till emma ikväll!

mm, jag fick nyss reda på att den där movits grejen ska vara inne imorn. och jag har inte börjat skriva något!!
Får panik.
F*****nnnnnn! jag suger på att skriva svenska texten.. fasiken!

Jaja. då måste jag hinna det. kanske ska ta paus från so:n ett tag och börja med den "uppsattsen" då.

jo juste, nu har föresten jag kommit mig till pappa. Han och Monica har ju kommit hem nu från utlandet!
dom var bruna, pappa var faktiskt riktigt brunt. dom hade gjort massa roliga saker som jag oxå nångång skulle vilja göra! fuskiiigt de oxå, har fått se massa härliga bilder!

Så nu ska jag iallafall vara här i tre veckor. tre långa veckor

Jag hittade en braa låt som jag tänkte att jag kastar upp hära!
Lyssna och njut.

Secondhand Serenade- A Twist In My Story

Nee, jag har inte tid med detta längre. nu blir det pluggplugg och sen matmat! och sen REPREP.
sen plugg igen, sen sovaaaaa! :b
nice.

pusspuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: