Live wild ✌️ Die free

Everyday is a new day..

Kategori: Allmänt

I, i feel so alive.


Riktigt bra låt!

Fredag, inge speciellt på skolan.. hade en tråkig vanlig dag, stina var sjuk så jag gick mest själv hela dagen.
Eller jag hängde efter Marcus Kalle och Björn lite :b
Efter skolan for jag mamma julia jesper och jonte till morfar, fikade och städa åt han faktiskt!
fick lite pengar till julklappar osv!
sen for vi och handlade lite mat och sen åt middag.
Tog 18.34 bussen till Emmis, gjorde en vers på en ny låt. smörlåt typ! den blev vacker.
sen kom lina och då såg vi idol.
efter det så snackade vi mest.. inte mkt mer. david och adam kom förbi ett tag!

Nu ska jag kila över till julias rum, snacka osv!
imorn blire en bra dag, det tror jag! ska vara med dom allra bästaaaa <3


Pusss, sovsött!

Kommentarer

  • julia säger:

    DEN ALLRA BÄSTA= jag

    2009-11-21 | 01:52:11

Kommentera inlägget här: