Live wild ✌️ Die free

you're beautiful

Kategori: Allmänt

gotta keep my head held high..

Då var man här igen, kan knappt beskriva hur jag känner..
och vet egentligen inte riktigt varför jag känner som jag gör.
känns hopeless. faktiskt, hatar att känna mig nere och ledsen. Speciellt när man är helt jävla ensam.
Det är då alla dom här frågorna och tankarna börjar snurra runt i mitt huvud.
Och dom känslorna som gör att man bara vill lipa, elr skrika.
Det är alltid så att allt kommer på samma gång, om man är lite ledsen över en sak så kommer allt!
Jag vet inte, kan inte berätta.

Jaja.

Kan berätta om min helg istället.
Igår var det fredag, kom hem efter skolan var helt slut.
var säker på att jag hade feber.. frös helatiden men var ändå jätte varm. Somnade i nån timme.. hoppades på att det skulle gå över till kvällen.
Sen blev det mat, jag åt.. men inte mkt. hade inte någon matlust riktigt.
Gjorde mig i ordning osv.. kilade över till ungdomenshus, mötte emma och lina utanför.
Vi var där för att kolla på Labra lege spela!
Dom var grymma som alltid. For hem med halv 11 bussen till emma..
Väntade på att signe och david skulle komma. efter ett tag kom dom och då gjorde vi inte mkt, vi gjorde faktiskt ingenting, snackade lite och sen for alla hem.
Utom jag, jag skulle sova hos kära emma!
Efter alla hade farit slog jag och emma på en film, den här gången blev det Hercules Den var väldigt bra.
började till o med att gråta lite!

Åt kvälls fika till det. Fil och flingor, mums!
Hann tyvärr bara se halva filmen, sen blev jag så himla trött så vi gick o la oss!
På morgonen idag såg vi klart den, skit mysig!
Gjorde en jäätte god frukost oxå.

Sen skjutsade emmas mama hem mig när dom skulle till emmas farmor, så då var jag hemma ett tag och sen for alla typ på massa, bla handlade mat osv.
När vi kom hem vare bara att hämta lite saker och sen gå över till bosse föratt julia skulle tydligen få lägenheten för sig själv.
Jag Lagade middagen idag, laxgrattäng!
blev faktiskt jätte gott.
Efter det snabbade jag mig till björns.
skulle åka pulka och vara ute i snön och sen skulle signe klippa mig.
Lina hade lånat en film oxå, en kärleks historia som vi såg på samtidigt som hon klippte mig!
det blev bra, syns typ inte men hon toppade iallafall bort allt risigt! Tackkk sigge ;)<3

Blev en bra kväll tycker jag!
inte bara en vanlig lördags kväll, utan ändå lite annorlunda tack för det! är så less på att aldrig göra nåt..
Nu sitter jag här och gör fan ingenting.
ska frossa med glass tänkte jag.
kanske slår på någon film elr nåt sånt, får se om jag orkar.


En bra låt från one tree hill!

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: