Live wild ✌️ Die free

Last Request

Kategori: Allmänt

Hallo!

Äntligen har jag fått göra mitt musik prov iallafall.
Det gick bra! tror jag kan spika hela j*vla provet, elr jaa, lär iallafall få mvg. Hoppas jag!
Kändes iallafall bra!
så det är jag jävligt glad för.

Hah. Min dag började med att jag försov mig.
Första gången i hela mitt liv att jag har försovit mig så!
Var helt sjukt, fattar fortfarande inte hur jag lyckades.
Jag ställde klockan på 07.00 och då vaknade jag, var inte så himla trött.. slog av larmet och satte mig upp.
sen kommer jag inte ihåg nå mer än att jag bara vaknade av att Julia ringde och frågade om jag var uppe..
Jag fick ju panik och frågade direkt vad klockan var.. Halv nio!
Jäääävlar, panik hoppade upp ur sängen!
kastade på mig nå kläder och kom till skolan strax före nio.
Herregud vilken morgon, stressade så att jag skakade när jag kom till skolan :b haha.
Jaja, det gjorde inget hade ändå vikarie så det var okej!
Tur det.

Annars har min dag varit helt okej, har inte gjort speciellt mkt känns det som.
Den har iaf gått snabbare än tisdagen! Tackar för det!
Var skit äcklig mat på skolan idag så jag känner mig hungrig helatiden nu, ändå fast jag ätit mkt middag! (y)
Imorn har jag matte prov ;s är så jävla nervös redan nu, kommer få Ig.. Vill inte!
Nej fan jag ska inte tänka så, jag ska fan i mig fixa G nu iallafall, är så jävla less på att aldrig klara matten.
Måste plugga, men fattar inte vad jag ska plugga på, känns som att jag förstår allt osv.
men sen när jag väl sätter mig och ska skriva provet är det som att allt bara far bort, helt plötsligt fattar jag inget!
Skit jobbbigt.
jaja. ska fixa ett G!!!
om jag inte kommer in på Estet då äre lika bra att gå och gräva nej sig någonstans.
Helt ärligt.
hah. kanske lite djupt sagt, men jag har velat gå estet sen jag visste att det fanns en musik linje.
sedan 3an eller 4an, och sen dess har jag oxå längtat så grymt mycket!
Så nu äre bara att kämpa så jag kommer in ;)
Därför jag pluggar så mkt om någon undrar. inte för att det är så svårt att komma in där men ändå!
hah.
nog om skolan.

Snart är det helg, fyfan vad jag längtar. bara ta det lugnt åhh så skönt!
träffa alla mina kompisar osv som jag inte hunnit träffa i veckan! Saknar dom så mkt!!

woho, sitter och lyssnar på en grym kille alltså!
Paolo Nutini!

Helt otroligt skön röst han har, annorlunda röst! och stilig är han.
Att jag inte har tänkt på att lyssna mer på han tidigare.
Riktigt bra tycker jag att han är!


I just want you closer
is that alright
baby let's get closer tonight

grant my last request
and just let me hold you
don't shrug your shoulders
lay down beside me
sure I can accept that we're going nowhere
but one last time let's go there
lay down beside me.



you said you'd marry me if I was 23
but I'm one that you can't see if I'm only 18
tell me who made these rules
obviously not you
who are you answering to

oh Jenny don't be hasty
no don't treat me like a baby
let me take you where you'll let me
because leaving just upsets me
oh yeah.


and I said
when you're loving me, I'm loving you
and I love the prowess in the things that you do
and it's your flawless soul that bleeds my stone
when you're loving me, I'm loving you
and that's when we've got it goin' on

so many people think we've got it wrong
they all try to break us but we won't play along
so let's get down and dirty baby
let's get restless baby
come on get crazy with me

and I said
when you're loving me, I'm loving you.

Skit bra texter tycker jag!
Lyssna och njut nuuuu.

Eftersom att jag har börjat lägga ut alla låtar jag har fastnat på hära så fortsätter jag väl med det då.
Jag har gått och sjungt två låtar hela dagen!
Går inte att slutaaa, skit jobbigt.

Green day- 21 guns

Det är nämligen en tjej i gula korridoren som lyssnar på den här heeeelatiden. Alltid.
så klart jag har fastnat på den. och Klart jag bara kan en jävla mening,
"one 21 guns, lay down your arms. give up the fight"
vilket gör det ännu mer irriterande.

Sen har vi den andra låten.
Black Eyed Peas - Boom Boom Pow

och såklart har jag oxå bara fastnat på en mening där oxå, eftersom jag bara kan det meningen typ!
hah. fyfan vad folk har stört sig på att jag har gått runt och sjungt en mening en hel dag.

aja.

Nuu ska jag Plugga min underbara matte och se greys anatomy. sen ska jag gå och sova,
dock har jag redan tagit en lite siesta idag ;)
blev fasiken ett långt inlägg idag, härligt. lägg en kommentar förfan :b

Pussss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: