Live wild ✌️ Die free

mozart, bach, händel, vivaldi, schubert, albinoni, chopin...

Kategori: Allmänt

mm, japp!
Musik prov imorn, och jag har pluggat.
kanske inte så himla mkt, men jag ska fan i mig få Mvg! det är lixom musik vi snackar om, så jag känner att jag måste få det. annars skulle jag bli väldigt besviken på mig själv.

Min dag har inte varit okej, fyfan vad seg dag alltså.
gått till halv fyra, var Helt slut när jag kom hem!
Känns inge kul att tänka ba: jag går till skolan och pluggar som ett as där, kommer hem fortsätter plugga som ett as.
hah? låter ju som att jag har ett liv... elr?
Nej, kanske inte.
Men jaa, jag vill ha bra betyg, elr iallafall försöka få bra betyg och ja jag är knäpp så ja jag måste plugga ett par dagar innan.
och denna vecka har jag ju inte precis prov i de ämne jag gillar om man säger så.
Matte... Jomen jippie.
Kommer vara så jävla obeskrivligt glad ifall jag får g, ärligt talat.
menmen, jag ska inte hoppas för mycket nu!

nemen skolan idag har inte varit toppen om man säger så, alla lektioner har gått så himla sakta, har typ somnat på varenda lektion pga av att pluggade till kl 12 igår kväll, vilket jag har märkt att min kropp bara inte pallar.
Och ja, mamma säger att jag inte fattar att jag är uppe för länge, men joo klart jag förstår.
men så är det!
Det kommer dock inte bli tidigare ikväll.. :s
Men en rolig grej hände iallafall idag på skolan. Movits kom till sanden och pratade om typ låtskrivning och försökte att ge oss några ideer om hur vi ska göra när vi skriver en text osv.
Det var intressant! Dom var jätte trevliga, och var hur sköna som helst! :)
Tycker dom är grymma oxå!

Coola killar!
Man blir som glad av deras musik.

Ni som inte vet så ska dom göra ett "projekt" med bodens och älvsbyns skolor. Man ska skriva en text till dom om typ samhället elr något liknande, och sen sätter dom ihop en text och ska sen uppträda låten med norbottens big band!
tror det kommer låta hur bra som helst! Och även vi (life sentence) ska få uppträda med dom någon av våra låtar, och det tror jag kommer bli skit kul!
Emma och Stina blev intervjuvade av NSD idag oxå, mkt trevligt.

Det var de ända roliga som hände på hela dagen.
Imorn har jag som sagt prov och går till halv fyra (y)
verkligen inge kul. kan inte beskriva hur less jag redan är på skolan!
och nu när det börjar bli så j*vla mörkt och hemskt ute, då blir man ju ännu mer deppig...

Ne nu ska jag gå och sovaa.. skiter i de här nu!
Fyy så less jag är.

Jag lägger ut några bilder från helgen!

Jag, Lina och Emmis, innan vi for mot lule

såg ut som en mupp men emma var så söt!

Mina jävla batterier tog dock slut, så hann inte knäppa några kort på labra elr nåt!

söötlina!


Höres!

Puss.


Bra låt!!
Vill bara dansa :b

Kommentarer


Kommentera inlägget här: