Live wild ✌️ Die free

söndag, söndag, söndag....

Kategori: Allmänt

Tjohej!

Jag är fasiken vaken redan nu!
det är ju söndag så har ganska mycket jag måste göra, så det är lika bra att börja tidigt!
Fan att helger ska gå så himla snabbt.. hinner ju knappt andas så är det måndag igen.
suckk..

Som sagt idag är det söndag och jag ska städa, packa till pappa eftersom att jag far dit senare ikväll, sen ska jag även laga middag idag faktiskt! (y)
får se hur det går. hah.

Min helg har ändå varit bra! i think.
Igår så vaknade jag ganska så sent, slöade till typ halv 2 nå sånt, då kom Lina hit!:)
jag gjorde mig i ordning och sen gick vi en sväng på stan. Efter det var det nå uppträdande på Björknäs som Lina var tvungen att gå på, så jag tänkte att jag följer med!
det var braa! mäktigt, och dom var skit duktiga!
fast det blev tyvärr lite för långtråkigt för varje låt var typ en kvart ^^ så när det blev paus smet vi hem!
Åt middag och sen drog jag till david. såg film, pratade och hade det trevligt!:)
såg alvin o gänget oxå!! :) dom är så himla sötaaa. haha!
kom hem typ halv ett, somnade nästan direkt, grymt skönt!

Nu ska jag dra mig o städa osv!

Pusspuss!


Coldplay- lost

Kommentarer


Kommentera inlägget här: