Live wild ✌️ Die free

tråkigaste dagen på veckan...

Kategori: Allmänt

fan att helgen går så snabbt..

I veckan har jag ännu ett prov, och det är tyska prov, jag kan inte ett piss.
Har ju gått i en annan tyska grupp från 7an-8an och den gruppen var jätte stökig och skrikig m,m..
men sen fick vi byta grupp i år av nån anledning..
så nu har jag en jätte tyst och bra grupp.
Men grejen är den att dom ligger så långt före, eftersom att jag inte lärt mig allt som dom har.
så därför måste jag plugga stenhårt nuu.. 
 
Och såklart har vi en spelning på Torsdag i kyrkan som jag oxå måste ha tid att repa till!
mkt jag ska hinna..
och imorn fyller lennart år, så då ska jag till björns och fira han. då har jag inte heller tid till att plugga.

så här kommer min vecka typ se ut:

Måndag: min fars födelsedag/plugg
Tisdag: Plugg,plugg,plugg
Onsdag: Repa/plugggaa
Torsdag: har jag tyska provet och spelning på kvällen.
Fredag: ledig från skolan och dåå drar jag till överkalix med underbara Life sentence ;) <3

Åhhh, signe skickade just en bild på hotellet där vi ska bo i överkalix!
ser riktigt fint ut!


Som gäst har du även tillgång till trådlöst internet och en spaavdelning med bastu och jacuzzi.


hehe, låter ju inte illa!?
tror vi kommer ha det jätte kul där borta :)
är otroligt taggad på att få fara dit!

på tal om signe, hon blir bara snyggare och snyggare ^^ hahah
jag måste snart kicka henne från bandet. börjar blii avis alltså ;b
jag har iaf döpt om henne,
Snygg-signe!


Nu sitter jag här och måste börja städa mitt rum och plugga..
kul!
juste, igår hjälpte jag min syster med att göra en blogg till flickan!
www.juliaholmgren.blogg.se  =) ganska nice blev de ändå!

Jag hoppas att vi kommer få våra Demos ikväll!
så vi kan lägga ut låtarna på myspace osv!
och alla bilder vi knäppt!! :)







Nu har jag inge mer att skriva tror jag..

kanske lägger ut nå roligt senaree.. ^^

pözzz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: