Live wild ✌️ Die free

I wanna kick your ass, cause you got a niiiice ass!

Kategori: Allmänt

tjabba tjena hallå!

gud vad länge sen det var jag skrev, har haft lite fullt upp i veckan så har inte hunnit riktigt.
Men nu kan jag iallafall skriva några rader!

Imorn är det redan Torsdag tiden går snabbt när man har roligt! :)
vi har prao på närradion med bosse!
riktigt roligt faktiskt! 
 
Jag kan berätta lite om vad jag har gjort i veckan.
Måndag, fick vi sovmorgon ett tag sen for vi dit och fick lära oss lite om hur man sänder, och sen fick vi sända i typ en och en halv timme helt själva! :)
det är super kul!
Efter klockan 6 fick vi sluta och då drog vi oss först till emma och sen hem till mig.
jag och emms ska sova hos varann varannan dag hela veckan;)
I tisdags sov emma här hos mig så då chillade vi på morgonen och vid ett gick vi ut för att intevjuva folk om Idol 2009 på stan! :)
sen gick vi till snabel och var där och sände till kl 7 ungefär!
På kvällen for vi till emma, skulle egentligen tagit bussen, men vi missade typ den.. och såklart möter vi adam som är så snäll att han skjutsar oss till emma!
spenderade hela kvällen hos emma, bastade snackade väldigt mkt! osv..
Myspys med linis och emmis!
Idag onsdag har jag sovit hos emma!
vi gick och köpte våfflor och gjorde de, Våfflor sylt och glass!
det kan nog inte bli bättre start på dagen ;)
for till snabel, chillade dära osv. kom dit en jätte jätte söt hund! naww:)
sen nu på kvällen har jag repat och sen for jag ut en sväng med david, vi for förbi och hämtade hans bror som hade varit någonstans och sen for vi till ejjan ett tag, såg på nå skit som dom tyckte var roligt ^^ hah.
Dålig humor!
iaf, sen skjutsade dom hem mig och nu sitter jag hära.
Lyssnar på bra musik och ska snart sussa!

När vi var i överkalix uppträdde, The bombetts.

dom är riktigt coola!
Jag och emms har faktiskt börjat på en sån här liknande låt, tror den kan bli ganska så grym om vi får till den bra!


Sen lyssnar jag även på en till bra låt!

Äskar denna låt! har suttit och nynnat på den helaa dagen!
tro inte att jag typ är djupt kristen nu men den är fan grymt bra!:)
Joan Osborne- one of us

sitter här och tänker på väldigt mkt..
känns som att jag skulle kunna skriva så jävla mkt om det, men nee.. det skulle ta så längee.
hah.
får vi ta någon annan gång!

Spelning på Lördag! på bodensia, funny!
jag tror helgen kommer bli nice.
Sen är det ju Looooooov! YES
men jag måste ändå plugga på lovet (y)
jippie.
fast det är bara musik prov och nå svenska shit så det är lugnt!
fast sen har vi även ett stort matte prov....... och jag jill är ju inte så bra på just matte.
så då blire plugg som fan!
nog om det.

Nu ska jag njuta av den braa musiken och sen ska jag sova.
Hare.

Pözzz

My love, my life.

Kommentarer

  • uffe säger:

    jävla tattare ;) kul liv du verkar ha, är jävligt avensjuk ;s shit. Ha det bra! pözzzzzzzz <33

    2009-10-22 | 00:09:14
  • Grisekno med knorren! säger:

    I'll kick your ass!

    2009-10-22 | 04:03:04

Kommentera inlägget här: