Live wild ✌️ Die free

Inspelning imorn!

Kategori: Allmänt

godkväll!

Kom precis hem, har varit hos Lina hela kvällen, trevligt trevligt!
är väldigt trött, men jag vill ändå njuta av sista kvällen man kan vara uppe så här länge innan måndag igen..
Och denna vecka har jag Engelska Prov.
Får oxå reda på hur so-provet gick, på onsdag!
Hoppas hoppas!

Jaja, nog om skolan.
ikväll har vi sett Narnia, Häxan och lejonet.

Grymt bra film! :)


Charmig!




Ryyyyyser i hela kroppen!


Jag hade gärnat velat stanna längre, mkt längre hos Lina..
men Nej det får jag inte för en viss person.
Suck.

Imorn iaf!!
Då ska vi spela in på snabel, ska vara där klockan 12 så jag ska inte vara uppe länge till, vill ha Perfekt röst imorn.
Allt ska bli perfekt!


Åhh,
sitter och lyssnar på min två favvosar ifrån årets Idol!
Erik Grönwall, och Rabih Jaber!
Här kommer ett klipp från när Erik sjunger Is it true, helt jävla klockren!
så underbart bra!


jag tycker han gör den här bättre än orginalet!

När reffen kommer, då han sjunger
Was it you?
Did you tell me you would never leave me this way?
dåå ryser jag i helakroppen!

Sen har vii Super-Söta Rabih!
Med hans super sköna röst :)

Han är ett riktigt Charmtroll!
Hatar dock den här låten, men den passade han skit bra och han gjorde den grym!
Wiiiiith youu =)


nefan, nu ska jag Draaa mig i säng.. åhhh vad skönt att sova!

skriver imorn ;)
pözzzzzz

if there's a soulmate for everyone.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: