Live wild ✌️ Die free

Look at the stars, look how they shine for you.

Kategori: Allmänt

tjena mittbena.

idag
är det Fredag, skönt.
En vecka lov nuu!
fan vad härligt, ska hinna med mycket roliga sakerrr.
Dagen har gått väldigt snabbt, var på snabel och städade dära gjorde lite finare :)
sen gick vi hem till mig, det var kallllt och blött :/ när vi kom hem till mig åt vi lunch, äckligt.
Efter ett tag kom Rasmus och sen for dom =)
nu sitter jag här och nördar.. kollar på riktigt fula bilder, och ska snart käka tror jag, hoppas jag!
ikväll ska jag bara ta det lugnt, ska till david ett tag.. kollar på någon vers osv :)
Det är ju idol ikväll! Rock'n Roll!
Erik kommer vinna helaa skiten.

Imorn har vi spelning, soundcheck kl 2 elr 3 kommer inte ihåg^^
men det blir iaf inte att sova så länge iaf.. fan :b
Men det ska bli kul att uppträda, är alltid kul att uppträda:)

Fick nyss reda på att min bror ska utomlands i typ två veckor. Fuskigt som fan!
Vill oxå bort, soolaaaaa:)
jajja.
det  blir tills sommaren! då ska jag antingen utomlands med Emma och emmas mamma o lilla syster, eller med bosse och mamma o emma:) eller Med jossan och julia.
om jag far med jossan och julia lär det bli ett helvette ;) båda dom är så jävla vilse, skulle bara bli jag som skulle få fixa allt!
och dom skulle typ supa mig full hahah. elr något liknande. lämna mig ensam skulle dom oxå göra sååå nja jag vet inte om jag väljer att fara med dom ;)hah.


ni ser ju på asen!


Jajja. nu ska jag draaaaaaaaa.
höres.

Pusss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: