Live wild ✌️ Die free

Måndaggggg

Kategori: Allmänt

hallo!

idag har det varit en helt vanlig måndag, nästan.. utom att jag och stina hade jävla Elev jour,
och det kom vi på 5 minuter innan skolan började så vi fick springa hem till min mama och hämta några skivor som vi kunde lyssna på osv! :)
Dagen vart ändå helt okej, for hem till pappa och städade som ett as!
sen ikväll har jag firat samuel higberg i förskott!
Det var mycket trevligt, åt tacos och satt och snackade om allt mellan himmel och jord! :)
jag sitter och tänker på hur jävla länge jag och samuel har känt varann, kommer inte ens ihåg när jag lärde känna han..
var väldigt liten iaf, kunde precis gå och prata:)
vi är då riktiga barndomskompisar ;b

Hinner inte skriva nå mer för att en idiot hotar med att dra ut internet grejen ;)
vi får höras!
skriver mer imorn när jag kommit till mama!

då lägger jag nog även ut bilder och roliga saker.

pusss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: