Live wild ✌️ Die free

sitter hos emmis!

Kategori: Allmänt

tjena mittbena!
just nu sitter jag hos min kära kompis emma larsson, ska tillbringa hela min eftermiddag och kväll hos henne.
blir bjuden på mat oxå!
dom är riktigt gulliga, jag tror det blir plättar ;)
Mums!

Idag är det som sagt Tisdag, har varit en helt vanlig dag.. som alla andra tisdagar.
Tråkiga-.-
ikväll ska jag plugga engelska, har nämligen prov imorn. som jag inte ens har kollat på ännu!
så det blir bara plugg ikväll.
Imorn får jag även tillbaka mitt So-prov!
Hoppas,hoppas, hoppas!
Vg iaf?
jaja.


Kolla in vilken Super söt bild jag hittade på denna dator!
På zööt-emma och på zööt-noel :)
dom ser nästan ut som två små troll.

jag hittade även några andra söta bilder sen länge tillbaka.
här kommer några ;)

super snygga moa larsson!

Fjällen 2008! mums med pommes ;)

fettos ;b

Så otroligt vacker!:)

old time's :) FourFun <3

Typ, Världens sötaste grabb ;b

Nu for emma ut och sprang, hon skulle vara borta i ungefär 12 minuter så då får jag sitta här =)
jaja.

jag skriver senare ikväll när jag kommer hem!
Pözzzzzzzzzzzzzzzzzz & peaceee


Kommentarer


Kommentera inlägget här: