Live wild ✌️ Die free

stress,stress,stress!

Kategori: Allmänt

Hallojj!
Känner att jag knappt hinner skriva här någonting.

måste hoppa in i duschen och börja packa tills imorn!

Fyy,vad min dag har varit stressig.
det började med att jag vaknade jätte tidigt och for jätte tidigt till emma, stressade dära och försökte fixa mig lite, men det sa mitt hår nej till.. åh, less jag är på håret mitt.
Iaf, smart som jag är kom jag på att jag ville byta jacka till en annan som jag hade hos emma,
och du tror jag inte jag glömmer min käraste mobil telefon..
Japp (y)
så den fick jag vara utan, sen hann jag typ inte plugga något på tyskan igår kväll.
fastnade vid allt annat, Illa!
så det gick nog Inte bra på Tyska provet heller.

Sen vare bara att snabba sig hem till mamma (skulle hämta pengar till middag där) men du tror jag inte hade glömt nyckeln i björns?!
och ingen var hemma hos mamma.. fick ringa runt till alla som hade nyckel, till slut fick jag gå till björknäs och hämta den av julia.
Sedan stressa tillbaka medans alla väntade på mig.. hämta pengar och dra oss till Frasses, inte världens bästa mat när man ska uppträda?!
nejnej, och det var inte ens gott :(
haha.

Efter frasses gick vi hem till mig igen om hämtade vatten till min hals och alla instrument som vi hade lämnat dära.
Sen var det dax för Soundcheck, och jag hade lääängtat tills att få uppträda, för att det var så länge sen!
och föratt vi skulle uppträda i kyrkan, och där låter det så himla vackert!
Men icke sa nicke.. ingen medhörning alls!
hörde inte ett dugg av vad jag sjöng.. kan ni tänka er att stå där och gissa på hur högt man ska sjunga och bara chansa på att man sätter rätt toner och är tonsäker!
läskigt, men fick göra mitt bästa och bara gilla läget. :)

Besviken är klart man är, för när man ska uppträda på scen med ett helt band gäller det att alla är tajta osv.. och om knappt hör varandra är det väldigt svårt.
Jag kan ju inte säga att jag inte hörde något, men jag kan säga att jag inte alls hörde mkt.
 
Men folk sa att jag/vi ändå var jätte bra! Så det var ju positivt.
Nog om det.

Efter spelningen gick jag och mamma direkt och handlade mat inför imorn så jag inte ska svälta..
sen var jag tvungen att fara hem till mama igen för att hämta kläder osv..
Mamma och bosse var snälla och skjutsade hem mig, och nu är jag här....

oherregud vad jag har saker för mig helatiden, kom precis hem.
ska duscha nuu och sen packa allt.

Imorn far vi med bussen kl 11 från boden, sen byter vi buss från luleå till överkalix!
Ska bli såå kul, att fara bort och ha kul med bandet som sagt.
har laddad och köpt massa godis ikväll oxå ;)
Mums!
har dock redan börjat äta av det så är rädd att det är slut imorn..

och eftersom att jag är borta hela helgen betyder det att jag inte kommer skriva nå mera.
Kanske hinner på söndag om jag har tid!

Jaja. hinner inte vara här vid datan nå mera ikväll.
Tråkigt inlägg iknow..
kastar ut någon bra låt!

Höres!

pözzzz



Switchfoot- you

Kommentarer


Kommentera inlägget här: