Live wild ✌️ Die free

Tänk att kunna leva på det man älskar.

Kategori: Allmänt

sitter här och längtar!
Jag tror jag aldrig har varit så här säker, jag vill verkligen bli något inom musik. något stort!
tänk att kunna få leva på det man älskar.
Det är min dröm!

det är lördag idag men jag har inte skrivit på hela veckan så jag skriver om nån-några dagar.

Onsdag. orkar inte alls berätta något om den tråkiga dagen, gick till halv fyra så det var ganska piss.
Efter skolan vare bara att springa hem och börja plugga. är stolt kunde nästan allt på provet!
får hoppas att jag får Mvg!

på kvällen repade jag, det var kul! det är alltid kul.
vi har planerat upp helgen lite osv.
Sen såg jag emma och signe Idol!
Jaadu, vad kan man säga? Älska Erik alltså!
så jävla underbart grym han är.
Helt klockren!!

Han tar hem hela skiten!
nog om onsdag, torsdag såg princip likadan ut, och Igår var jag och repade och sen var med kompisar!
Sjukt att jävla camilla gick vidare?! fattar inte det.
jaja.

Nu sitter jag och tänker tillbaka på gamla tider, som stina skickat! hahah
Grymt fula måste jag få säga. usch.
kan slänga ut några!

happy time's? haha, detta var dock ett skämt ;b

hah, många söta minnen med dig Stina! <3

Jag och Pillen ;)

söt emo-bild ;) kajal.se

får tyvärr inte lägga ut mer söta bilder på mig och stina! ^^
men där fick ni några..

Åh, nu kollar jag och jullan på lite snyggga bilder på folk måste få kasta ut någraaaa.

sexiii-papa!

mmm.. :)

Robin bengtsson, ser fan ganska så bra ut!? :)

Ohh på tal om robin, har en sköön låt som jag alltid lyssnade på förut.
han och rasmus gör en cover! (y)

braoooo =)

Nu ska jag dra mig och börja städa snart! imorn äre inspelnings dag! Jippie! ska bli nice :)

Hare!

pözzz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: