Live wild ✌️ Die free

ännu en typisk söndag..

Kategori: Allmänt

söndag söndag söndag..
tråk tråk tråk.

Jag sov hos emma i natt, sov faktiskt inte så bra :s brukar sova som en stock hos henne, men jag har vaknat flera gånger och bara sovit oroligt..
men vi klev iallafall upp vid elva, gjorde super god frukost och såg på one tree hill.
alltså, jag älskar verkligen oth men jag lever mig in i det så jävla förbannat så jag mår ärligt dåligt efter jag sett det.
iaf om dom mår dåligt.. de är nå som är riktigt sjukt med mig!
nu känner jag mig deppig, vilket jag inte vill vara. 
men får bara ta och skärpa mig, jag är på konstigt humör, det känns som att jag skulle kunna springa 3 mil utan att bli trött, jag är förbannad.. ?
jaja. 

idag ska jag göra det jag gör exakt varenda söndag.
Städar.

skoj? njaa börjar som bli less. börjar bli så förbannat jobbigt att fara fram o tillbaka helatiden.
hinner aldrig slappna av och känna mig riktigt hemma, hinner aldrig packa upp mina kläder osv..
så om någon skulle fråga mig vars jag känner mig mest hemma så helt ärligt vet jag inte, ingenstans.
jag är alltid påväg nånstans, antar att jag alltid har varit så? har nog aldrig gillat att ta det lugnt.. har alltid gjort saker.
men ibland känns det som att jag inte vill göra nå annat än att ta det lugnt, bara stänga in mig på mitt rum och bara ta det lugnt och att inte ha någon att kontakta eller att ingen kan ta kontakt med mig. Fast jag hatar ju att vara själv, elr ensam kanske man säger.
Jag är en sån som hatar att göra saker ensam, måste alltid ha med någon.
Ensamhet är något jag aldrig kommer att gilla..

jahapp, vad ska man hitta på nu? 
väntar på att dammsugaren ska bli ledig.. men julia är så sölig!

kan kasta ut en bra låt! 


jag älskar början på denna låt! speciellt när trummorna kommer in!
 

Paramore- when it rain

nee, nu ska jag städa.
hörs säkert senare, ska ju repa ikväll så det blir säkert att jag skriver nå litet om det (;

pusss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    JAG ÄLSKAR LÅTEN!

    SPELAR DEN DYGNET RUNT! <3

    jättefin blogg jill btw!

    2009-09-06 | 17:30:08
    Bloggadress: http://hhannastube.blogg.se/

Kommentera inlägget här: