Live wild ✌️ Die free

Jag vill byta land och vara hon som försvann,börja om på nytt och få såret mitt sytt!

Kategori: Allmänt

.. ibland känns allt bara så himla hopplöst, från en dag till en annan, från jätte bra till piss.
hatar det här.
varför ska allt alltid bli så otroligt komplicerat.. vill inte känna så här!
kan någon säga till mig, gör jag nå fel? isåfall vad?!
det ända jag vet att jag vill är att jag VILL vara lycklig.
det ända!

Lördag, och det var jag som inte skulle sitta hära.. men här sitter jag ändå och skriver tråkigt emoinlägg.
idag har vi haft bandutveckling, var super kul!
Älskar musiken, den räddar mig verkligen alltid.
musik är allt!


 Jag vill kasta loss och lära mig slåss
Raka av mitt hår och bäras ut på bår
Ta tjuren vid hornen och hålla dom hårt
Lita på sanningen och kväva all gråt

Börja sluta tro och låta vansinnet gro
Jag vill sparka bakut och göra nåt sjukt
Släcka fyren på berget som räddade liv
och smita från smällen med sjumilakliv.

...

skit.

längtar tills imorn. bandutveckling!!!!


Jag vill stänga världen utanför!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: