Live wild ✌️ Die free

funny måndag

Kategori: Allmänt

hallo everybody!

idag är det måndag, stina var sjuk så jag fick terra björn, karl och marcus heladagen..
men dagen var ändå helt okej!
trodde det skulle vara skit utan stina men jag klarade mig fint tycker jag.
efter skolan drog allihopa till björns för repning, men jag måste säga att det gick väldigt segt, känns som att vi inte har nå nytt.. så då känns de som att de inte är nå kul att spela, elr klart det är kul! men inte lika kul som det brukar vara.

iaf, tog bussen hem.. kom hem halv fem och åt middag, var inte så himmla hungrig men åt ändå ganska mycket ^^
ikväll trodde jag ärligt att jag inte skulle hitta på ett jävla skit, men till slut for jag ändå till emma, fick skjuts av mamma o bo dit! skönt att slippa sätta sig på en buss igen.
Jag och emma hade en bra fantasi ikväll, vi bestämde oss för att klä ut oss!
troll skulle jag kalla det :D





måste få säga att vi är gaaanska så charmiga! =)

nej, nu måste jag gå från datan, undrar om jag håller på att bli sjuk, har så förbannat ont i halsen!
och sen har jag väärldens jävla ont i magen, hate it.
och inte nog med det, migrän.
toppen eller vad?
jag får se om det blir någon skola för mig imorn:s
jajja.

we'll see.

pussss



Kommentarer


Kommentera inlägget här: