Live wild ✌️ Die free

over and over

Kategori: Allmänt

hejhej!

gud så fort helgen går. sjukt!
men min helg vart iaf bra tycker jag, ifredags var jag med hanna emma lina och signe vi tog det lugnt, myste med mkt godis och såg på idol!
sen sov jag och hanna hos emma, somnade kvart över tolv, det var så otroligt skönt.
sov inte så länge vaknade och var helt pigg klockan halv elva =)

gick upp gjorde en frukost och chillade till typ kl tre, då började jag och emma fixa oss, sminkade oss lite osv..
fick skjuts in till stan av linas mama, åt på frasses, elr tog hem mat från frasses! MUMS =)

Senare på kvällen tog vi en prommis till kp och hyrde två filmer, kommer inte ihåg vad ena hette typ "vi hade iaf tur med vädret" och den andra hette "mirrors"  den första filmen sög typ, elr jag vart deppig av den.. för mkt otur i den filmen :b hah
den andra var grymt läskig! men bra.



iaf, vi kilade hem till lägenheten igen och efter ett tag kom adam martin och tomas förbi, sa typ bara hej, stannade inte länge.. 
sen kom daviiid, vi hade sparat skräckfilmen tills han kom så vi inte skulle pissa på oss!
efter skräckfilmen tog vi det bara lugnt, snackade och jag&emma dansade lite faktiskt :b våran underbara dans! ;-*
haha, vi somnade iaf vid fem och vaknade av att toniiiiii och anna ringde, dom ville ha med oss upp på berget och grilla i det fina vädret och vi tackade ja! 

det var ju super fint väder, det vart faktiskt en mysig söndag!
ikväll ska jag och min ena syster kila över till josefine och doom, dom har ju köpt en ny tv osv så tänkte checka den =)
och sen ska jag bara duscha och somna tidigt! 

vill ju kasta ut nåra bilder från helgen men mina små rara bästiiiisar är söliga, elr dom är upptagna med annat så dom har inte hunnit skicka något ännu.. 
så får lägga ut dom bilderna lite senare ikväll kanske!

ohh, jag hittade en lite gammal bra låt!
har helt glömt bort att Dead by april finns. dom är ju grymma! 

 
 

tycker den här låten är jätte bra, utom att jag tycker det nästan blir för mig "skrik" i låten..
det är de ända jag inte riktigt gillar så mkt, men den är ändå jätte grym!

nu ska jag snart dra mig till jossan kossan,
hörs!

pussss

Kommentarer

  • brilleandersson säger:

    joduu, falling behind är en svin bra låt och jill, jag fattar inte att du inte tkr om ''skriket'' ? det är ju svin coolt.



    iaf, haha jag lästa fel, det stog: men mina små rara bästiiiisar är söliga, elr dom är upptagna med annat så dom har inte hunnit skicka något ännu..



    haha jag läste typ, men mina små jätte babisar x) hahha fan va kul x)

    aja, vi syns imårn korv=) pussspuss <3<3<3<3

    2009-09-13 | 22:27:03

Kommentera inlägget här: