Live wild ✌️ Die free

slö,trött,less

Kategori: Allmänt

yess.

Så otroligt kul att ha två prov denna vecka.
jag orkaaaar inte.
inget, ingenting fastnar i min hjärna, kan inte tänkaa. blir galen!

Idag har jag varit med emma direkt efter skolan, pluggade/snackade/åt pizza
sen kilade vi över till stackars lina som hade super ont i magen och såg idol där med henne.
Helt okej dag! utom allt jävla plugg som sagt.

denna vecka är verkligen full proppad av saker känns de som.
imorn ska vi repa på kvällen, och plugga.
På torsdag ska vi sända radio.
Glöm inte att lyssna dåå! 98,2  kl 19.00-20.00  En timme med life sentence ;)
På fredag kanske repning på dagen? och kvällen kompisarna.
Lördag uppträdande!
Söndag repning, städning osv.

och sen ännu en skolvecka med plugg......

Jag har iaf tänkt ta en paus från bloggen nu, känner att det inte är speciellt roligt att läsa min blogg nu.

Går iaf framåt för oss i musiken känns de som! är fett taggad på att stå på scen och vara med i massa tävlingar för att synas!
nu jävlar ;)

nee, nu ska jag plugga min j*vla fysik!
och sen ska jag läsa min älskade bok ;)

Hare!
pussss

Fysik<3Jill

Kommentarer


Kommentera inlägget här: