Live wild ✌️ Die free

toppen!

Kategori: Allmänt

hejsan hoppsan!

idag är det måndag, skolan..
När jag vaknade today hade jag ingen röst! håller på att bli förkyld, men har blivit bättre nu på kvällen!
men som sagt, idag har det varit skola den var helt okej. ingen lång dag så det är skönt!

efter skolan kollade jag ju min syn.. och det visade sig att jag behöver glasögon! toppen(y)
det är därför jag har haft så himmla ont i huvet dom senaste veckorna.
så vad tror ni? jill i glasögon, nej tack!
menmen, kan inte göra så mycket åt det. vill iaf inte ha ont i huvet varje dag..

som tur är så behöver jag bara dom när jag läser, ser tv, sitter vid datan osv.. alltså när jag anstränger mig lite extra mkt :)

nog om det.
jag haft en riktigt rolig kväll, först for jag till emma och pluggade.. efter plugget smsade samuel higberg och frågade om vi ville komma till radion och sända med han,(han sänder eget på måndagar en timme)
såklart vi tackade ja!
hade inget bättre för oss, fixade skjuts av tony o anna
det var skoj att sända, man blir så himmla sugen på att ha en egen timme själv!
ska höra med bosse ifall det går å fixa.

träffade david där oxå, han var där i sin nya studio.. snackade lite med han och sen for vi hem!
nu är jag hemma och jag ska snart kila i säng, ska ha friluftsdag imorn.. väldigt trevligt!
sen ska jag o emma till david och spela in lite.
men jag hör av mig imorn,
jag ursäktar för mitt tråkiga inlägg..



fett nice kille ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: