Live wild ✌️ Die free

torsdag, fredag, lördag.

Kategori: Allmänt

skriver för alla dagar, för jag kommer inte orka sitta vid datan!

igår var det torsdag, skola. gick till halv fyra åkte hem, duschade, åt, tog bussen till resecentrum tog en prommis till snabel.
kl. 19.00-20.00 hade vi sändning, det gick bra! och var mkt roligt!
efter det får allihopa hem till emma och såg idol, myspys.
somnade vid 12, hostade som ett as.. bestämde mig för att jag inte ska riskera att bli sjukare och därför gick jag inte den där milen idag.
vaknade ändå sju för att jag trodde jag skulle till skolan, virrig som jag är.
somnade iaf om till halv 10.

ikväll ska jag hitta på något riktgit kul!
men måste tyvärr hem tidigt för vi ska upp halv åtta imorgon.
Bandutveckling, får gratis lunch :) haha
sen på kvällen får vi se vad jag och mina polareee hittar på för roligt ;b
hah.

Nästa vecka har jag Två prov och 2 läxor. ser inte fram emot det precis, därför ska jag njuta riktigt mkt av helgen!
fan att plugget ska börja nu. har fan ingen jävla ork..

jaja.

åh, sitter här och tänker på vad f*n jag ska skriva..
lyssnar på you raise me up och ryser!

Hah. inatt drömde jag typ jätte många drömmar, och jag kommer typ ihåg alla!
Jag drömde att jag kom med i idol, jag gick väldigt långt och dom tyckte jag var grym ;) en ganska härlig dröm, var lite besviken att det bara var en dröm när jag vaknade..:)
tänker dock inte vara med i idol som sagt.
det är den sista utvägen kan jag då säga, jag vill bli känd med mitt underbara band (;

Nu ska ni få dom låtar jag lyssnar på just nu mest.


hittade denna, lyssnade alltid på den här förut, den är bra! vacker!
det är nå som gör att det känns verkligen i hjärtat när jag lyssnar på den.




Martin!
gillar denna låt. texten.. den tar som, jag brukar inte gilla svenska låtar så himla mkt, ifall inte att sjunga det.
men jag gillar den här väldigt mkt.
den har en mening, den berör. och det ska texter göra.



Three days grace.
sitter aldrig fel, grym röst. känsla.
allt i ett paket, Otroligt bra låt!




Matt white!
i wait for love, i wait for you.
when times are hard i think of you!
bästa meningarna i låten!




Coldplay & jay z !
riktigt riktigt grymt bra.



Kings Of Leon-Sex on fire
skön röst, skön låt!
vill bara dansa!


the red jumpsuit apparatus
face down!
Älska!



vart ganska så många..
aja.
Lyssna och njut.

puss

hah, yeah.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: