Live wild ✌️ Die free

våffel kväll med mys ungar!

Kategori: Allmänt

hay!

idag har det varit en bra dag, inge ont i huvet!
skolan var okej, stina var sjuk ännu en dag så jag har gått och varit med markus karl och björn typ=)
dom är riktigt trevliga pojkar så det är bara roligt!:b

efter skolan for jag direkt till familjen larsson, åt middag dära.. skinksallad! mums ;b
sen var vi bara och tog de lugnt hos emma, lyssnade lite på när tooony spelade trummer.. han är ju så grym!!
otroligt ;)

Vid klockan halv sex så for Jag, emma, samuel, lina och stina till ica köpte våfflor sen for vi vidare till samuel, kollade på gammla videos från när han var liten.. så jävla söt han var alltså!
sötiiiiis.
sen gjorde vi våfflor och åt dom samtidigt som vi såg på idol, jag har haft en toppen kväll!
verkligen.
jag försöker förtränga det, men jag känner tyvärr av min jävla skalle. sjukt. därför ska jag inte sitta här!

Iaf ikväll har vi fått ännu en spelning, tror den kan bli riktigt rolig! snabelhuset 24 oktober tror jag det var.. vart jätte glad när dom ville ha med oss!
klart vi tackar Ja! men har dock fått reda på att vi redan har en spelning den kvällen. typiskt!
på bodensia.. men vi är så smarta så vi ska försöka göra så det går ändå, två spelningar på en kväll!
det ska fan gå!

imorn är det fredag, skönt!
har som försökt att planera min helg lite, tror den kommer bli toppen.

ska nämligen ha en hel helg med emma och lina.. vilket var åratal sen vi hade.
på fredag ska vi göra nå mysigt, ta det lugnt mysaaa =)
och på lördag ska vi först hitta på nå kul på dagen och sen på kvällen ska vi laga mat och ha det skoj!
sova hos min mama, ingen är hemma i lägenheten på hela helgen så då passar vi på att ha tjejkväll.
ser fram emot det!=)

nee nu ska jag kilaa i säng.. får se om jag hinner skriva imorn! 
annars skriver jag på lördag elr söndag.

pusss


mina sötmuppar! <3


don't look back in anger!
 

Kommentarer

  • emmas mama säger:

    aaa, visst e han bäst, min tony!kram

    2009-09-11 | 17:46:32

Kommentera inlägget här: