Live wild ✌️ Die free

yes!

Kategori: Allmänt

tjohej, bättre i huvet nu.. känner knappt av det!
det blir skola imorn! fett great =)
Jag är skit glad för jag kan lyssna på musik igen! alltså, i normal volym!
yesss!

jag har nött avril lavigne idag, har typ fastnat på alla hennes låtar! (y)


dom där låtarna är Fast i mitt huvud. kan inte sluta sjunga på dom!

Oh justee!! i'm so happy! den 19-20e september så kommer våra kära bandutvecklare. så jävla glad, var ju ett tag sen sist, och vi hoppas verkligen att dom kommer säga att vi har utvecklats och blivit duktiga!
men det sa dom ju faktiskt till o med förra gången oxå!
men hoppas att vi har utvecklats mycket sen dess. nu när vi har gjort några nya låtar iaf.
vi lovade dock dom att vi skulle ha gjort 10 nya låtar, men det har bara blivit 3 :s inte så bra av oss.
men det är ju ändå något iallafall.
vi får repa mkt i veckan så får vi hoppas på att vi kanske hinner göra klart några ofärdiga låtar!
det skulle vara bra, men vi får väl se!

men jag har iallafall något att längta till! =)

Gud vad jag saknar alla människor! mina kompisar! hah, ja har varit på något sjukt humör idag.
gråtit nästan helatiden, åt allt. haha, åt alla program jag har sett och alla låtar jag har lyssnat på!
herregud säger jag bara. vad händer med mig? ;b

jag är taggad inför idol ikväll! min höjdpunkt på denna dag!
ska sitta och mysa med min lillebror, som är lika galen i idol som jag är!

han kommer bli nästa idol. ni ska få se ;)
Idol-Jesper!
låter ganska bra ändå? ;b men fan jag är seriös. pojken har sången inom sig.. jag ska träna upp han!
Ni får se om några år, dom kommer han sjunga på heltid och han kommer gå estet. det ska jag se till!
ska inte bli nå jävla fotbolls proffs av han ;d han är gjord för musiken. så äre :p hah!

nemen, det blir han, jag och idol ikväll! ska poppa popcorn och ha det trevligt =)
tills dess vette fan vad jag ska hitta på.. kanske göra nå fint kort skit på picnik.com får se om jag orkar..
kanske slänger ut nå bildgrej senare (;

pusss

It's times like these you learn to live again.
It's times like these you learn to love again.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: