Live wild ✌️ Die free

åhhhhhhh.....

Kategori: Allmänt

Är så otroligt förbannad/ledsen/less/arg/irriterad. Skulle kunna brinna upp.
JAG HATAR DET HÄR.
vilket jävla säär till människa. ÅH!
Orkar inte ens tänka på det!
låt mig snälla bara fly.

Jaja.
Idag efter skolan var jag med stina nisse ett tag sen kl 18.00 var det repning!
Till 20.00! Då tog Jag Emma Stina Stina en lång power prommis på 8km, och när jag kom hem gjorde jag lite styrke. Elr ganska så mkt faktiskt.
Känner fasen verkligen att jag är på G nu. Är bara att hålla kvar i detta nu!

Har just ätit upp en tallrik med fruktsallad, grymt gott!
Och nu ska jag dra mig till duschen.. Eftersom att den ÄNTLIGEN är ledig.
Känner mig inte för att sova elr nått sånt. Så får se om jag skriver något senare.

annars blire väl sängen, Saknar daaavid! skit! :(

Från en sak till en annan, Hittade ett grymt snyggt halsband! Tror möjligtvis att min kära store syster kan ha en likadan? haha. Men grymt snygg är den iaf!

NAJJJSIGT!

och sen även några kläder ..

Strand klänning typ! Bara som man kan ha utomlands typ, Bikini under (y)

En enkel svart skjorta! Enkel men fin!

GE MIG MONEY.


Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: