Live wild ✌️ Die free

Musiken är allt!

Kategori: Allmänt

Sista månaden har man varit med om mkt mkt.
bra och roliga saker, tråkiga och ledsna saker.
Men man kommer alltid upp on the road igen!
tar nya tag och tar allt som det kommer.
Vissa dagar har det varit tungt och jobbigt, Meningarna har ekat i skallen.
Man har tänkt.. Jag kunde ha sagt så. jag kunde ha gjort på det sättet. jag kunde sjungit mycket bättre.

2 minuter gick snabbt men endå så otroligt sakta.
jag tror det var bland dom läskigaste minuterna i mitt liv.
Och jag vet att jag alltid kommer påminnas av det, men gjort är gjort.
Vi lever i nuet.
Jag är glad att jag gjorde det, lärt mig mycket.
Allt detta har varit en stor upplevelse!

Tre personer betyder ingenting, och just dom tre personerna betyder ännu mindre för mig.
vi gjorde det för att få synas visa upp oss! Nu har vi gjort det.
Klart folk kommer prata men jag kan faktiskt inte bry mig mindre.
Grejen är den att jag vet att vi kan, vi kanske inte visade det dom minuterna. men tro mig vi kommer visa det!
Jag skulle även kunna sitta här och klaga på saker som inte kom med, och saker som gjorde att de blev som det blev. saker som gjorde det svårt.
Men det gör jag inte. Det gör inte Vi.
Jag delar musiken med er tjejer, Ni är en del av mig och kommer alltid vara det.
Vi ska kämpa och visa dom att vi kan!

Detta var bara 2 obetydliga minuter i våra liv.
Vi kommer få oändligt många minuter på scenen.

Jag älskar er och jag älskar musiken!

This is gonna be a good life. a really good life.


Puss♥

Kommentarer

  • Lina säger:

    jag älskar dej mest i världen!<3 life sentence är allt!

    2010-04-17 | 18:57:56
    Bloggadress: http://liinnna.devote.se
  • Stina säger:

    Helt rätt skrivet Jill. Så jävla sant.

    Vi ska kämpa på! 2 minuter ska inte förstöra något. Nu jävlar tar vi revanch! :)<3

    2010-04-18 | 12:49:56
    Bloggadress: http://stinawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: