Live wild ✌️ Die free

Söndag!

Kategori: Allmänt

Har precis slagit mig ner hemma hos mamma.
Jobbigt att alltid måste flytta på sig varje vecka..

Ska skriva klart idrotts uppsatsen nu så man kanske har chans att lämna in den imorn!

Blir nog en tidig kväll för mig, känner mig ovanligt trött!

Min går dag var braa.
i luleå blev det en bh o en tröja!


Och sen hittade jag även en skit söt avslutnings klänning OCH en annan klänning som jag har varit kär i så jävla länge.
Synd att man inte har pengarna. Men ska tvinga mamma tillbaka till luleå nångång i veckan för att köpa klänningen ; )

Den där har jag drömt om så länge! och jag hittade den, den satt fan perfa. : (

aja, Efter luleå får jag hem åt mat, sen kom david!
Grymt skönt att träffa han, hade saknat han så himla mkt!!
vi var hos mig och tog de lugnt såg på tv i några timmar, sen ringde Adam och ville att vi skulle fara ut och åka lite bil med han, så då gjorde vi det.
Kan bara säga att David och Adam tsm blir något som ingen kan förstå sig på! haha. 
Man kan bara skratta alltså, Härliga dom är!
Men iaf helt plötsligt var klockan 12, så for hem och somnade nästan direkt!
Skönt. :)


Annars idag har jag suttit i solen och pluggat med en isglass i handen, ganska så härligt!

Nej, nu blir det plugget.

Puss.


Jag taggar förfullt nu!

Kommentarer

  • Emma säger:

    Ja.. men så är det :p



    Vi har haft Mats Berg, du vet Emma och Lisas pappa de senaste två åren :)



    2010-04-25 | 20:17:28
    Bloggadress: http://emmahenricsson.blogg.se/
  • David säger:

    Grymt snygg klänning! Synd att du är för tjurig o ute låter mig köpa den åt dig;P<3

    2010-04-25 | 21:42:26
    Bloggadress: http://daavd.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Och inte*

    2010-04-25 | 21:43:21

Kommentera inlägget här: