Live wild ✌️ Die free

The Voice Within

Kategori: Allmänt




Sitter och lyssnar och kollar på min älsklings sångerska!

Alltid lika grym.

sitter även och har så otroligt många tankar i huvudet, länge sen jag satte mig ner och tänkte.
Känns det som!
Konstiga frågor som jag ställer till mig själv. Sånna som jag knappt kan svara på faktiskt.
bör jag oroa mig om min framtid elr?
har börjat tänka efter gymnasiet. Jag vet ju vad jag vill göra, behöver bara plugga och utveckla mig otroligt mkt så jag kanske möjligtvis har någon chans att komma in på den högskolan jag vill!
Aja, är glad om bandet håller ihop!!
Det kommer vi.

Min mage gör ont och mina ögon svider. Varför sover jag inte bara och slutar att gnälla?
Tror det är första gången på länge att jag känner att det är jobbigt att lägga sig.
sjukt!
NE jag älskar att sova förfan.
Och jag ska dessutom upp tidigt imorn, vet inte ens vad jag sysslar med.
Vad i fan gör jag vaken?
Skit.

 

SNART DRAR JAG OCH BEBBE TILL FJÄLLEN!
riktigt nice! tagggar alltså ; )

Aja.
Sovgott elr nått.
Elr gör inte det.
haha.

HEJDÅ.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: