Live wild ✌️ Die free

This is gonna be a good lifeeeee!

Kategori: Allmänt

At this moment there are 6,470,818,671 people in the world.
Some are running scared. Some are coming home.
Some tell lies to make it through the day. Others are just not facing the truth.
Some are evil men, at war with good. And some are good, struggling with evil.
Six billion people in the world, six billion souls. And sometimes... all you need is one.



Har sett one tree hill ikväll! kanske ni ser? hah. 
Snygg-david har laddat hem hela första säsongen! Yes.

Har tydligen inte suttit på datan på jätte länge, så har inte kunnat skriva blogg elr liknande.
Men ska berätta mitt lov! Jag är helt nöjd med det faktiskt!

Måndag: Var med Emma Stina och Lina!
Tisdag: Solade på dagen, på kvällen med älskling!
Onsdag: Dom från kalix kom.. efter det var for jag till emma där jag tog de lugnt med Emma Stina Lina sen kom även Henka och David ett tag!
Torsdag: Repade på dagen, på kvällen var jag med super-söta-david! <3
Fredag: Tjejday! Bad/Middag
Lördag: Lina och david!

Imorn blir det mkt plugg .. -.- längtar inte!

Jag ville bara skriva lite! Nu blir det sängen för mig! Mycket skönt! Ska drömma om någon riktigt underbar ;)

PUSSSSS!


Har aldrig varit lyckligare♥


Kommentarer

  • Stina säger:

    kommer alltid tänka på sthlm när jag hör 'good life' =)<3

    2010-04-11 | 14:39:52
    Bloggadress: http://stinawikstrom.blogg.se/
  • Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg säger:

    Naw söt bild :D

    2010-04-11 | 14:58:44
    Bloggadress: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
  • amanda ~ annasdotter säger:

    heeeeeeej. är du modebloggare eller vet vad som är snyggt? då kanske du kan hjälpa mig med en sak på min blogg. jag kan inte bestämma mig för om mitt linne är för långt.. heheh, vore as schysst om du ville hjälpa mig bara, ! nu ska jag inte slösa mer av din tid. kraam

    2010-04-11 | 15:44:58
    Bloggadress: http://annasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: