Live wild ✌️ Die free

The dreams that i dream. The dreams that i have.

Kategori: Allmänt


It's like forgetting the words to your favorite song
You can't believe it
You were always singing along
It was so easy and the words so sweet
You can't remember
You try to feel the beat

You spent half of your life trying to fall behind
You're using your headphones to drown out your mind
It was so easy, and the words so sweet
You can't remember
You try to move your feet


Bra låt! (y)

Kom hem från emma för ett tag sen, vi gjorde inte så mkt tog de lugnt.. lyssnade på musik snackade osv!
Var ju ett tag sen man träffade flickan! : )

Nu sitter jag och lyssnar på bra musik och tänker lite på allting som händer runt omkring!
Jag saknar david, skönt att få träffa han ett litet tag idag iaf
Jaja.. Ska börja packa och lägga mig, är trötteer redan ;s ändå så har jag sovit idag ganska så mkt!

Nu ska jag sooooova!

Puss



David david david david ;-***
; )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: