Live wild ✌️ Die free

Back on track!

Kategori: Allmänt

Sega jag som inte orkat eller kunnat ta mig till en data på mer än en vecka.
Förlåt mig.

Skolan har iallafall börjat, bra roligt! Exakt som jag tänkt mig.

klassen är bra, känns redan som att man lärt känna alla jätte bra.

Min helg var dock jävligt stressig, känns skönt att man kanske hinner slappna av lite mer denna vecka, eller det hoppas jag iallafall.

Hade spelning med skolan på fredag kl 18.00 sen vare bara att snabba sig till bränna där vi hade spelning kring 21.30!
Sen på lördag var det spelning på Ungdomens hus, Augusti rock.
Båda spelningarna gick bra!

Vill inte skriva så att det blir tråkigt att läsa så försöker hålla mig lite kortfattad iallafall.

Imorn SOVMORGON! Nu sovaaaaaa.


Jag älskar dig !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: