Live wild ✌️ Die free

Galen kväll

Kategori: Allmänt

Ikväll har jag verkligen kännt mig som ett litet spralligt barn på 10 år igen.
Underbart. busat och haft det galet kul ;)

tänk vad mkt roligt man kunde hitta på när man var mindre? tänker så ofta, men liksom egentligen vad eller vem säger att man inte kan ha lika roligt nu? Fantasin kanske har blivit en aning dåligare, men nog kan man ändå hitta på roliga saker!?
Och jag kan då säga att jag och mitt umgänge har vi gott om fantasi!
så det är bra !
vi kan vara barn ett bra tag till innan det säger stopp ;)

Imorn är det dax för spelning, jaa jag vet inte vad jag ska säga om det! Vi repade på bra idag, inge bråk eller nått!
Kan alla låtar utom en som jag har lite tvekningar på sometimes.
Annars äre great!

Nu ska jag sovaa.. kanske gör som mina andra söta kompisar och slår på ett one tree hill avsnitt eller sex and the city.. Får se vad det blir !

PUSS.

Här kommer emmas bilder. från ikväll och från bilbingo ;)



 



 

Glad jill och sur david? :b

Kommentarer

  • Anonym säger:

    nödvändigt(Y)

    2010-08-07 | 03:50:55

Kommentera inlägget här: