Live wild ✌️ Die free

Jag skulle ärligt kunna göra anything in the world för att få se dom live!!!

Kategori: Allmänt

Du vet den här känslan man får i magen av en jävligt bra låt.
Den där pirriga och varma känslan.
Den känslan som på nått konstigt sätt gör att man vill drunkna i musiken.
Eller den känslan som gör att någonting djupt innuti väcks till liv.
Den känslan som man vill kämpa för att ha kvar.

Tänk att en låt och en grupp kan betyda så mycket?
Det är sjukt att musiken kan få en människa att känna så.
Få en att må bra, få en att le.. Att få den där konstiga skratt känslan som gör att man vill hoppa och skrika?
Är det bara jag som kännt så?

Allt detta känner jag när ja lyssna på Three Days Grace.

JAG SKULLE KUNNA GÖRA VAD SOM HELST FÖR ATT FÅ SE OCH HÖRA DOM LIVE.

Och innan jag dör ska jag det. Tro mig.


Jag ska dö till deras musik.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: