Live wild ✌️ Die free

Stockholm!

Kategori: Allmänt

Hallojjj!

Har varit en underbar vecka, och anledningen till att jag inte har skrvit är för att jag inte har haft tid och jag har inte haft någon dator hos pappa.

Här kommer bilder från underbara älskade stockholm! hehe


Jag och emmas packning! haha.

påväg!

Mina snygga brudar på grönalund!

hah, lyckligare än någonsin. Saknarrrr

Het-Emma

Shopping!

Jag, Stina, Signe och Stina klippte oss (y)







Resultatet från shoppingen.

Två jeans, Tre skjortor (En svart, en svart/vit och en militärgrön), Två koftor (en svart och en grön),
Två svarta leggings, Sju olika linnen, Ett par tyg skor, Två ringar, Ett halsband, Ett par örhängen, Och ett par tights. 
Och även en hårfärgning och klippning ;) 

Två hel sköna dagar med underbara människor. 
 
skriver nog senare ikväll! Nu jeppe, sen repning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: